Hunkydory!!

Glömde ju säga att jag lagt undan den fantastiska Hunky dory klänningen!! Fick bara föra över lite pengar från mina konton först :p
Aj aj så dumt.... men Oj oj så kul! Kommer va alldeles lycklig imorgon när jag köper den :) Ska strutta runt i den och höga klackar jämt och känna mig så fin och romantisk. Kommer inte kunna göra mycket mer än gå runt för några luncher eller fikan kommer det bli dåligt med resten av månaden. Är urfattig nu... Men kanske e det bra, mindre slibbiga latte och smothies, mer promenader = bra för sommarformen ;) Hihi.

Klockan?? Mycket! Måste måste få på mig kläderna nu, sitter fortfarande med tandborsten i munnen och K är påväg!! Finns fler som klagar på min seghet nu för tiden ;)

see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0