Bara en dag kvar...

Nu har det verkligen börjat krypa i mig.. men bara imorn också, sen är jag påväg tillbaka till älskade Göteborg! Om bara tiden kan gå fort. Ska slänga mig ner i soffan nu och slappa en stund för sen är det tvätt och packning som gäller. Lika bra att tvätta upp garderoben jag har med mig hit till Lysekil så jag slipper boka tvättid det första jag gör när jag kommer till lägenheten.

Längtar... Lördag ska vi ha vindag :p Tillsammans med K och M ska jag dricka vin hela dagen har det bestämts, hoppas bara med lite tid till att shoppa innan vi sätter igång. Vägrar shoppa onykter igen, vet ju hur det gick sist :s M har någon fest hon vill dra med oss till men jag och K är rejält skeptiska till var det är för folk där?? Så vi får se vad som händer, kanske M smiter upp dit själv och vi sitter kvar på Locatelli (festen skulle tydligen vara i närheten). Jaja.. vi får se :P Ser fram emot det iallafall....

Nu ska jag sällskapa med soffan ngn timma.  PUSS på mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0