Bröllop!

Idag ska jag på min kusins bröllop. Hon gifter sig med sin spanjor och halva Spanien + lite av England ska komma hit och delta:p Ska bli ett stort stort bröllop, där brudparet sitter under brudbåge, de ska skära upp tårtan tillsammans, ha 100 gäster, massa tal och vals. (Hur nu fasen valsen ska gå till, bara jag inte tvingas dansa med någon engelskman eller nått :s )

Iallafall är det ju bara såå romantiskt, och är det något jag älskar så är det romantik <3


Efter bröllopsfesten ska jag försöka smita och möta upp tjejerna som ska festa! Är rätt sugen på det med faktiskt :D

Så från er alla till er alla - En riktigt god Lördag                         image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0