M fotta mej på stranden..

image86

Lite murrigt där uppe på bilden. Men hon är grym på att fotta min vän! Alltid lika kul när en ny bild dyker upp på min mail :)

Bara några dar kvar sen kommer min älskling hem! Har drömt om honom hela natten :) Fast nu kan jag snart sluta drömma för på söndag får jag mysa med honom i verkligheten. Hihi.. Ska jobba en riktigt lång dag idag, börjar vid 13 och slutar 22.30. Men vi ska starta upp med möte och smörgåstårta så det blir smaskens :P dags att sluta slänga bort förmiddagen framför datorn och hitta på något vettigt dessa två timmar innan jag måste röra mig mot jobbet.

Ikväll är det konsert i Havsbadsparken förresten.. Martin Stenmark, Markolio och några till. Riktigt kul att vädret är så bra nu när seglingstävlingarna är igång "Womans Match" och det är så mycket turister! Får nog bli lite fest inom det närmaste ;) haha


Kramiz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0