Om några timmar..

Eller rätt många timmar så är jag påväg till Göteborg. Ska bli så skönt att träffa älsklingen igen :) Mysigt att krypa ner i sängen brevid honom senare inatt. Men det dröjer... måste jobba klart ett mastodontpass på 13 h först! Ja ja.. det går väl fort får jag hoppas.
Imorgon ska jag försöka få med mig älsklings H på stan och shoppa lite. Ska väl inte vara helt omöjligt :p Jag måste ha en ny mascara, och Dior show finns inte att få tag på i Lysekil. Så om jag inte vill gå mascaralös den närmaste veckan så får det bli en sväng till NK imorn. Sen skulle jag behöva nytt balsam, vilket också är slut. Redken är den absolut bästa produkten för hår, skulle inte klara mig utan! Och sist men inte minst vill jag ha en ny gullig klänning och ett par jeans.. svintajta helst :p

Får se vad jag hittar... ni får ha det bäst mina vänner! Kramizz...

Kommentarer
Postat av: anna

hej sweeetie!!!
hoppas ni hade mysig om det var igår du kom ner till gbg,, jag tänkte på dig igår o kollade över gatan om det lös =)
en helt annan fråga,, ska du passa barnen i höst?? om inte, vill du passa andra barn?? puss på dig!!!

2007-08-20 @ 09:23:34
Postat av: cut

hej babe..
Ja allt var bara bra! Kom hem efter 24 och H låg nerbäddad med persienerna nere :P Kanske därför det lös dåligt;) Hoppas du fick smset? Skulle nog funka fint med lite barnpassning i höst, men vi hörs om det!
pussss

2007-08-22 @ 12:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0