Skaffa Bebis?

Har fastnat bland alla annonser på blocket... Vilket jag ganska ofta kan göra :p Men idag är jag bara ursugen på att skaffa en liten valp (annars brukar det vara kattunge;). Tänk va gulligt och roligt!! En liten bebis som kan sova mellan mig och H på natten och bara mysa. H hade en hund hemma hos sig för ett par dar sen, Kaper hette han och va ursnäll.. En sån gullig en vill jag ha! Måste bara fixa större lägenhet först :p

Nu måste jag kila för C är på väg hit, vi ska åka och kolla handboll i Brastad. havets hus cup är på gång den här helgen... om nu bara C hittar hit, hahaha. Får försöka förklara en ganska krånglig väg över mobilen.

Och vet ni! Mackan ska flytta till Holland... det trodde vi inte, iallafall inte jag och K som var säkra på att han skulle vara fast i Göteborg ett tag till. Men det är klart, men Jonte i Trelleborg och Nadj i Norge har han inte mycket kvar att göra kanske... haha

Nu ringer älsklingen! Hej på er :)

 En?    Kanske Två? 

Kommentarer
Postat av: evelina

ååå så söta =)

2007-08-10 @ 19:15:37
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: cut

Visst va dom :) kram

2007-08-10 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0