Tack och hej!

Har fått ta bort min efterfest då någon sjuk människa har tagit reda på mitt lösenord och sen skickat meddelande till killar att jag tycker dom är snygga och vill ha bilder på dom??? Jag vet inte vem det är som har så stor lust att sabotera att den lägger ner energi på sånt. Men det finns människor som engegerar i all möjlig skit, och egentligen är det väl mest synd om dom själva om dom finner intresse i att få det att verka som om jag stöter på andra killar än min älskade pojkvän. Vi är otroligt lyckliga tillsammans och planerar en framtid ihop, jag fyller snart 24 år och har haft pojkvänner innan han men aldrig haft ett så bra förhållande som nu. Finns få som kan ge så mycket av sig själva som min kille gör till mig. Han prioriterar mig alltid först och det går inte en dag utan att jag blir överöst av underbara sms och samtal, så har det varit sen dag 1 vi träffades. Han gör gulliga saker för mig, lagar goda middagar, tar med mig ut på resturang, och tvingar sig ut på långa promenader ;) Så att jag skulle vilja ha någon annan killes nummer, fotografi osv. är helt otänkbart. Jag har redan allt jag behöver!

 Tråkigt är det för jag tycker det är rätt kul med efterfesten :p

Kommentarer
Postat av: Malin

Goa människor de finns. Tur att alla inte är sånna i alla fall, men stor sannolik är väl att de e din "kära" vän som är inne o spökar på allas efterfesten flera gånger om dagen :-) Ha de underbart vännen! Puss o kram

2007-08-16 @ 15:32:53
Postat av: Natta

men oooooooj va oball !! tror också att det är den "kära" vännen som är i farten ;) vem annars liksom ?!
du är sååå bra linda, bara så att du vet ! pusss

2007-08-16 @ 17:39:27
Postat av: cut

hej loves :) Vi får hålla kontakten över tele och msn i fortsättningen. Kanske ngn gång i framtiden jag kan starta en efterfest igen. Synd nu bara när du precis fått en efterfest Malin ;)Nattis du e guld!
puss

2007-08-16 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0