thaiiii...

Jag, K och C är hemma hos A och äter thaimat... eller äter och äter, det mesta av maten är slut nu:p Men finns mascarpone glass till efterätt som vi snart ska mumsa i oss :) Perfekt att va hos A, hennes sambo är ute och jagar bovar och då får vi massa plats att busa runt på i deras lya. (de bor mittemot mig, så jag kan se min balkong då jag tittar ut genom fönstret)

Och uppe i min lägenhet finns mina nya fina stövlar.. upptäckte att jag tydligen inte bara har 2 bruna stövlar sen innan utan faktiskt 4 stycken. Men de ena är mer beiga och de andra är alldeles för mycket cowboy stuk på. Sen återstår de sista två som är jättefina och användbara på alla sätt, men de mäter sig inte med de nya nu för tillfället ;)

Till helgen ska vi ha "hej då" fest för K... snyft! Men det blir nog en trevlig middag, det lutar åt att vi äter den på Farellis. Ceasarsalladen är underbar där! Just nu är det dubbla känslor inför helgen - Kul och -Ledsamt... men bäst att vänta med tårarna tills senare...

Nu ska jag studsa tillbaka till soffan och kramas med mina tjejer som är så goa och fina!

Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0