Ut på stan me tjejerna idag :)

I Söndags blev det verkligen en härlig kväll. H bjöd mig på middag på Sjökanten -supergott! Sen gick vi hand i hand på strandpromenaden och mös.. Var hemma till klockan 21 igen för att se på Beck och äta godis. Skulle jobbat igår men efter lite fjesk från älsklingen åkte jag med till Göteborg:P Igår blev det taccokväll och massa mys under filten...

Nu ska jag på stan med tjejerna! Riktigt kul.. E lite stressad.. måste hinna ta mascara. Men de ska köra till Sävedalen och hämta mig först så har väl några minuter på mig :s

Ska kolla fina kläder.. och nya underkläder. Hoppas hittar nått sött!

Kramizar :)

(Och tack för att ni är mina vänner som finns med i allt! Vet vad jag menar, love you. PUSS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0