282!

Idag är det 282 dagar sen jag och min älskling träffades :) Börjar närma sig ett år! Häftigt :P Han blir bara finare att titta på för varje dag och det är så mysigt att bo ihop med honom - älskar han! Just nu står han i köket och bakar bröd och jag funderar på att antingen gå ut och hålla honom sällskap eller tappa upp ett bad som jag kan krypa ner i... Hmm, får se vad det blir. Kommer iallafall att bli en kväll hemma, har inte pengar till att hitta på något, även om bio känns lockande. Får kanske ta budget alternativet - hyra film.. Några förslag? Bäst att kolla igenom vad som visas på tv ikväll först, kanske är några bra filmer där. Ser att det är "ensam hemma II" på tv-n nu, brukar inte den visas dagarna precis innan jul? Typ lilla julafton! Kanske får bänka mig med den en stund så jag får upp lite mer julkänsla :))

Ha det gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0