Idag om en vecka!

Då har jag kommit mig upp, sent som vanligt nu för tiden.. Men jag är så pigg på nätterna och kan bara inte sova! Jag och H låg och prata till 02 inatt, sen slockna han och jag fick anstränga mig hårt för att komma ner i varv. Men somnade snart efter som tur var. Hade så himla kul igår på kalaset, god mat och härligt sällskap :) Ååå vad jag gillar dom :)) En riktigt uppladdning inför julen blev det, höjde julkänslan till skyarna med glögg, adventsljus, långbord och allt!

Jag vill bara att helgen ska vara här snabbt, för otåligt orkar jag nästan inte vänta mer. Men uppsatsen (börjar ni också bli trötta på att läsa om den? föreställ er hur urless jag då är!:) måste bli klar! Har kommit upp i många sidor nu, men har några tunga bitar kvar som resultat, analys, diskussion, fotnötter och bakgrund. Sen layouten med.. fyyy! Hate it! Men den ska var inlämnad 7 januari så funderar på att ta layout, källförteckning och kanske fotnötter efter nyår. Ge mig lite mer ledigt nu innan jul när jag är så trött på det och ta upp det sista fräsch och utvilad år 2008 istället. Så är det när man skriver, måste ge sig själv lov för det är ingen annan som gör det!


Nä, bäst att ta och klicka upp ordbehandlaren för här blir ingen uppsats skriven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0