Längtar..

Har inte kommit mig upp ur sängen än! Ligger med datan och kollar på repriser, började med detta inatt efter jag insett att man kan se repriser på kanelernas hemsidor - Jag vet, jag är efter! Men nu är jag iallafall lite mer med.. :P Låg och kolla på "Babben co" till klockan närmade sig 4 inatt! Svårt med sömnen kanske :s Kul att E var vaken så jag fick lite sällskap över msn endå, visade sig att det inte bara var jag som inte kunde sova! Vi var hos M några tjejer och käka middag igår, innan dess var det 4h med handboll i Partillebo-hallen. Mysig dag :) Jag längtar sjukt mycket tills nästa helg nu, nästan för mycket men vill bara komma hem! Få träffa Mamma, Pappa, brosan och släkten... Får alltid sån hemlängtan när jag vet att det börjar närma sig, det får jag varje år vare sig det är jul eller sommar men då jag vet att jag kommer vara hemma lite längre tid. 

Måste få i mig lite frulle nu.. om man kan kalla det för frulle efter kl 14.30! Men ngn mat iallafall för annars kommer jag att äta upp allt som finns på kalaset. Jag och H ska till Kungsbacka på släktkalas - hans släkt :) H:s föräldrar hämtar oss om ca 1h och jag måste hinna göra mig lite fin innan också.. bäst att sluta blogga då!


Ha en underbar 3:e Advent!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0