Nyårsafton!

Mycket att göra idag, systemet, Ica, duka, göra sig iordning och gästerna är här om 5 h, nej snart 4 h... K kom hit någon gång - din sega! ;) Själv borde jag hoppa ur morgonrocken och sluta sticka, stickar en oversize halsduk i rutmönster :) Men den kommer inte bli klar idag endå, så lika bra att göra något vettigt. Som att kolla igenom vad jag ska ha på mig ikväll, har ingen aning! Och kläderna jag köpt det sista är inte partykläder direkt. Så får bli något gammalt.. hmm. Hade tänkt lite softare partykläder men H ska ha kostym och då får fasen jag matcha :P Får bli en klänning som finns i garderoben - Kanske min Stella McCartney, eller Zara klänningen. Har två favvosar och det är en svart halterneck, och en annnan gammelrosa klänning men har haft de båda på nyårsaftnar tidigare så känns lite tråkigt kanske. (Nu erkände jag sånt man inte ska, för antagligen hade ingen tänkt på att jag haft någon av klänningarna tidigare ;)

Här kommer dom nedanför tillsammans med en eventuell sminkning, lite sotiga ögon och rosa läppar :) Så får vi se vad det blir!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0