Sicka päron...

Underbara H:s mamma och pappa kom hit med ett matbord och fyra stolar från Chilli som vi önskat oss, och inte nog med det - Surround och Dvd!! De hade varit och köpt det till oss i eftermiddags :) Sååå gulligt, och vi blev så glada! Nu har jag ett härligt vardagsrums bord att bjuda både mina tjejer och våra gemensamma vänner på mat vid. Imorgon kommer jag bege mig in till stan för att köpa en duk och ett stort fruktfat som jag vill ha på bordet. Funderar på m duken ska vara julinspirerad eller vanlig? Och vilken färg det ska va på den.. hmm. Kanske några blommor också, vi får se :P Det är så himla skönt att vi verkligen börjar komma iordning nu, sen är det alltid saker som ska fixas och saker som kommer att tillkomma. Lite tavlor på väggarna, lite hyllor, lampor och sånt. Men de stora grejerna är på plats!

Nu ska jag gå ut och göra lite mackor till mig och H under tiden han grejar klart med alla högtalare. Sen blir det lite mys framför tv-n :))

Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0