Spik!

Spika min kurs i ekonomisk historia! Ni kanske minns att jag skrev om min tentaångest för lite mer än en månad sen. Den var inte kul att skriva då men så här i efterhand känns det grymt roligt! Högsta betyg och jag tillåter mig känna mig nöjd. Sånt här behöver man för att få en extra putt inför uppsatsen. Är inte motiverad, men är mer motiverad nu än när jag vaknade iallafall :))

Nu ska jag få på mig kläder, smink och åka på handledning. Sen blir det en sväng över stan för att hämta böcker på peddan, och inte minst införskaffa grejerna jag skrev om igår. Får se bara så mina pengar räcker :P Jag och H kolla en matta på nätet att ha under matbordet igår.. skulle va kul att köpa den snart också. Kanske kan vi ta bilen och åka och titta på den senare idag åtminstone.


Skriver säkert senare idag igen / Kram!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0