Underbara..

Kom mig iväg till handledarmötet och insåg efteråt hur mycket jag har kvar att göra.. ush, jag som bara vill ha jul! Får ge några heldagar till att sitta ner och skriva men det är så svårt när H är hemma på dagarna. Är så mycket lättare att hitta på något med han, åka iväg eller bara ligga i soffan och mysa. Vi åkte till Ikea idag tillexempel, efter mitt handledningsmöte. Vilket var himla bra för vi fick med oss en snygg matta att ha under det nya bordet, en röd duk, fruktfat, ljus, glöggmuggar och lite annat. Blev verkligen jättefint med mattan! 

Är så lyckligt lottad på ett sätt att jag och H har så mycket tid tillsammans. Tänk om vi jobbat hela dagarna, haft mer skola, träning osv. då hade vi inte kunnat vara tillsammans lika mycket. Nu blir det verkligen vad man kallar - kvalitetstid. Långa mornar i sängen, middagar vi lagar tillsammans, mys i soffan framför tv-n, samtal om livet och vad man gjort, vad man skulle vilja göra, vad man skulle vilja radera och vilka man skulle velat vara utan. Oavsett vad livet varit innan så har det inneburit att vi nu har varandra vilket vi njuter av... underbart. Om det finns någon man ska vara tacksam inför så vill jag bara göra det tydligt - Jag är evigt tacksam! Inte bara för min underbara kille, utan också för mina superfina vänner som finns och stöttar i allt och min familj också - de äger! 

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0