Very Merry Christmas

Så himla härlig dag igår! Förrutom att jag tappade min älskade silvering som följt mig i många år så var dagen i övrigt perfekt! Vi var på stan, luncha på Pour Bone, drack glögg hemma hos mig och H sen kom C och hämta upp mig, K och H så var vi på handboll tillsammans. Och efter det blev det liseberg och ett frenetiskt spelande på alla hjulen från C sida, hur mycket spelade du bort ;) ?? Ingen vinst va? Hahaha..

C bangade, men jag, K och H åkte hem till oss och åt kvällsmat, prata i massor och slängde ett och annat öga på tv-n. Det var en så go dag och så härligt att ha hemma min Kim igen :)) Saknat henne...

K åker hem till Lysekil idag, och jag är riktigt sugen på att åka med. Men får vänta tills på lördag och åka tillsammans med min älskling! Kommer bli så sköna dagar, massa god mat och fint sällskap. K och H har bokat in för lite fotbollsmatcher att se hemma hos K. Sen blir det mycket tid med min familj och släkt på Stale :)

Tidiga JUL Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0