My best friend..

Min bästa vän på jorden, bästa vän är inte något man får, det är något man blir! K är mig närmare än någon annan, hon skrattar med mig högre än någon annan och hon gråter med mig sorgsnare än någon annan. Vår vänskap har varat i många många år, och jag kan inte tänka mig en dag utan henne. Vi har upplevt allt ihop, och jag vill även uppleva framtiden med henne. Om jag träffar en man, vill jag att han ska vara som henne -En flirtig, pratig, lojal tvilling. K är en typisk tvilling, hon är inte pålitlig för alla men jag kan lita på henne. Hon släpper inte in alla på livet, men jag finns vid hennes hjärta. Hon är oförutsägbar men jag kan se hennes nästa steg. Hon utmanar mina tankar och komletterar mina sidor. Hon är en pusselbit i mitt liv... Människor har alltid undrat hur vi kan stå varandra så otroligt nära, hur vi så ofta vill umgås, vill göra samma saker och hur vi alltid håller varandra om ryggen. Jag vet varför, därför hon är min syster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0