Ååå <3

Min underbara H ringde från Bahrain precis :) Shit va mys att höra hans röst! Men jag vill bara ha han här nu och känner mig helt ledsen över att jag inte får va med han, kura ihop mig i hans härliga armar och känna hur han pussar mig i håret och nacken. Om bara den här veckan kunde gå fort så söndag snart är här för gillar inte att plågas på det här sättet!

Några vänner vill att jag ska följa med till Smögenbaden ikväll, men är fortfarande en tröttis och ska upp till jobbet imorgon så blir inget med det.. Annars är att hålla sig sysselsatt det bästa sättet att få tiden och gå fort. För det vill jag den ska göra nu... megafort!


Ska lägga mig i soffan igen, var bara tvungen att skriva av mig lite längtan... Hoppas ni får en mysig söndagkväll mina vänner, tycker ni är så goa :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0