Helgen kommer med solsken..

Iallafall den här fredagen! Tänk om det kunde sluta regna för den här sommaren nu och vi fick lite fint väder...

Imorgon åker jag till Göteborg, känns som det var 100 år sen jag var där, endå är det bara en vecka. Men det ska bli så kul, träffa lite vänner och mysa med min H, han e så bra så att det finns inte bättre !!

Jobbar inte många dar nästa vecka vilket är riktigt skönt, det innebär att jag snarast kommer va på plats i Göteborg igen :P Dissar inte kusten, men kust och regn är verkligen ingen "hit". Kommer dock bli roligare när mina vänner går på semster så det dyker upp lite mer folk här. Då blir det mer fester, mer grill och en gladare min på min mun :)

Hörs och Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0