Lördag igen :)

Lördag förmiddag och jag startar med att betala mina räkningar så jag vet vad jag kan spendera ikväll... Efter det gäller det att bestämma sig också :P Åka till 25 års fest i Grebbestad? Smögen me grabbarna? Eller stanna i Lysekil? Ska jag och K kanske vara nyktra tillochmed? Nja på sista alternativet...

C är barnvakt i Göteborg och skulle kanske ta barn och bil till Lysekil för lite glassätning med mig på bryggan. Men besked om hon kommer dröjer...

Jag har tagit på mig träningskläder (dra på trissor;) och tänkte inte springa, men i alla fall gå en powerwalk efter jag bloggat klart! I de stunder jag är ensam gör jag allt för att inte sakna H för mycket och håller mig då sysselsatt till max. Att bara några dar kan kännas sååå långt? Helt osant hur mycket jag saknar honom och tänker på honom, bättre än han finns bara inte för mig. I Love...

Nu regnar det med solsken på utsidan! Vad är det för väder egentligen? Blir detta en andledning till att hoppa över promenad kanske? Hihi.. nä så lätt får det inte va.

Nu ska jag kila, ringa K och tvinga henne att bestämma vad vi ska göra ikväll! Sen ska jag trimma rumpan lite ;)

Ha en grym Juli- Lördag!

Kommentarer
Postat av: Ingen

ååh vad kul att du tycker om henke men tror du han är så bra som du sett? inte jag iallafall.......

2007-07-28 @ 14:34:52
Postat av: T

Du skulle inte vilja bli ihop med mig istället då cut ?

2007-07-29 @ 12:44:03
Postat av: T

jag väntar nämligen ;D

2007-07-29 @ 12:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0