Regn och rusk

Inte vill det ändra sig och bli sommarväder. Dagarna spenderar man inomhus och då blir dom dubbelt så långa... vilket innebär dubbelt så mycket längtan..

Igår var jag med L, vi satt på "Katten" och käka kvällsfika sen åkte vi och hälsa på H. Hon ska bli sambo nu! 1 september är det slut på vilda nätter och röj i lägenheten, då är det gemensamma middagar och måste vara hemma före kl 00 som gäller ;) Skämt och sido, de kommer nog få det jättemysigt i sin lya och efter att besökt H igår tänkte jag på hur mycket jag tycker om den människan! Hennes karl är lyckligt lottad!

Ska försöka hänga mig  på L nu (också en person som jag e småkär i ;) Hon säsongar på Smögen och där händer det nog mer än i Lysekil iallafall.

                                                                                                       image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0