Vecka med få arbetsdagar..

Och skönt är det! Helgen bara försvann, jobbade lördag åkte sen direkt till Göteborg för att käka middag med M och sen se på min älskling när han spelade match. M-s middag var god men hon va så bakis så hon sprang på toaletten var tionde minut. Förstod att det var en omöjlighet för henne att ta sig till en handbollshall och fick till min förtjusning tag i C istället. Kvällen blev något jag aldrig kommer glömma... Fick se många av mina rädslor iscensättas.

Nåväl, allt är bra nu. Var inte själv den som blev utsatt..

På söndagen och måndagen var jag bara med min H, var en hel vecka sen vi sågs sist så det var bara såå mysigt att va med han. (Vilket det alltid är iofs..;) Tillbaka i Lysekil nu, men åker ner till Gbg imorgon igen. och då kan jag stanna där enda till tisdag :) Alltså massa dagar med min kille och mina vänner !

Nu gäller det bara att ta sig igenom kvällspasset på jobbet så är morgondagen snart här :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0