Regn, Saltkråkan och varm choklad...

Om 1 h ska jag vara på jobbet igen. Igår efter att jag slutat tog jag och K en promenad i Lysekilsnatten precis som vi alltid brukar göra på sommaren. Det är så skönt! Men regniga dagar som denna blir det lite av det mesta, finns inte så mycket man kan hitta på... Så jag har hållt mig inne framför tv-n och sett på "Vi på saltkråkan" med lite varm choklad i ena handen. Det är njutning för mig, det är barndom, minnen och känslor från förr på samma gång... Tack för att Astrid Lindgren fanns till och skrev alla sagor, ingen slår henne! Och tack för att det finns varm choklad, finns det bättre mysdricka än det??!

Dags att göra sig iordning för arbetstid... Twisted Jeans och Fred Perry tröja blir dagens outfit :P

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ältande linda ;)

2007-06-26 @ 15:15:20
Postat av: cut

D vet du darling ;)

2007-06-27 @ 11:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0