Sommaren i Lysekil har börjat!

Hej, Hallå, Tja... gissa vad jag befinner mig! I Lysekils gamla elverk! Nu undrar ni säkert - vad fasen gör hon där?? Jo, det är nämligen så att havsbadets säsongsarbetare bor där. Och jag är här tillsammans med K för att hälsa på en vän och försöka dra med han ut på något skojigt:)

Bara en vecka tills midsommar, skoj så skoj.. premiären på Havsbadet för mig och K+ att min kärlek kommer hit och firar midsommar med oss. Har pussat massa på honom idag, men inte tillräckligt för längtar redan efter han ;)

Nu ska jag sluta blogga och vara trevlig me mina kompisar! Sommaren i Lysekil har börjat, packade väskan i Göteborg i förmiddags och nu väntar soliga dagar och svalkande bad :P ett å annat partay me :P

hej svej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0