sorry...

Vi svek igår jag och K... vi vet! Sorry! Men vi kommer snart till Stockholm och har riktigt kuuul!


Så här var det... T är här på snabbvisit från Stockholm i anledning av jobb, han ville vi skulle ta en öl men vi avstyrde det till en fika. Jag tillsammans med K och J skulle ses på Sense, och T kom dit... K hade mött M på vägen och han följde med som sällskap till fikat, M berättade för oss om sitt husköp och stundande bröllop... Hur kan sånt prat få en att uppleva så mycket ångest? Är det något fel på mig? Jag vill inte alls gifta mig och bo i hus nu! Och undrar om jag någonsin kommer känna så?? men önskar iallafall M största lycka och hoppas på husfest snart ;)


 


 I vilken fall så befann sig halva lysekil (nästan) på Sense, och det bestämdes att vi skulle ses ute på kvällen. Den avstyrda ölen med T, blev en utgång!? Jag ville mest bli full för att bli av med min obefogade ångest, det är ju inte jag som ska gifta mig! Vi bestämde Vasastan kl 21...

20.45, K får ringa samtalet... -Vi kommer inte!

Nu känner jag mig som en dålig vän för det, och lovar (nästan) att aldrig mer avstyra en utgång. Någon annan får ta på sig den rollen, det ska inte bli jag!

Ses snart i Stockholm :) Då jäklar ;)!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: MR emo

OMG EMO EMO EMO EMO EMO EMO EMO EMO!
KOLERA! I GOT KOLERA! CUT CUT CUT CUT CUT CUT! BLEEED THE BLOD OF A THOUSEND NOT BLEEDING!

2007-03-16 @ 21:20:45
URL: http://karinsjokvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0