ÅÅÅaaahh

Klar med första frågan på tentan, vilken pers! Men den är som sagt klar nu :) Jag visste att det där messet från M skulle resultera i någonting farligt :P Tydligen har hon 10 liter vin hemma och både hon och K är helt inställda på utgång. Jag ska bidra med mitt sällskap men inte med mer än så. Kan inte gå ut idag! Får inte gå ut idag! Ska inte gå ut idag! Men av gammal erfarenhet vet jag att kvällarna blir som värst i tentatider.. :P Händer något med en efter ett glas vin, det är som om ångesten släpper och man helt glömmer bort kraven som kommer infinna sig med morgondagen. Man ser det som världens mest enkla grej att skriva tenta på bakfyllan, man intalar till och med sig själv att ens tidigare resultat varit som bäst då man presterat dem på bakfyllan. Om man nu överhuvudtaget ska bli bakfull? Man har givetvis en övertro till sig själv och sin förmåga... aldrig har väl jag blivit bakfull på 1,2,3,4 glas vin?
Dags att hoppa i duschen nu.. men först ska jag äta upp resterna av blåbärspajen :) mumma mumma...:P Sen ses vi på M-s balkong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0