Att det ska vara så svårt!

Inget bra på Tv-n alls, finns ingen möjlighet till att kunna sova då de bygger utanför med buller och bång! Finns ingen att ringa som inte är upptagen... Att det då ska vara sååå svårt att sätta sig ner och plugga?? Jag har en tenta som ska vara klar på fredag, om politiska ideologiers framväxter under 1800-talet och "Kalla kriget". Så det är en del att bita i, men jag kommer mig inte för att vare sig läsa eller skriva. Tur är att läraren satt stopp vid 8 st A4, det går ju att få ihop på ett par dar. Men när motivationen tryter!! Vad ska jag göra? Tips? Någon?

Är inte bara lite trött efter helgen heller, snarare sjukligt. På Lördag dag var jag i Kungälv hela dagen för att bli fottad, M är en grym fotograf! Har sånna potential och växer för varje nytt åtagande! Så roligt att vara en del i hennes intresse, verkligen! Även om man känner sig riktigt löjlig stundtals i sitt poserande på Kungälvs berg, träd, trappor, murar, ängar, vattendrag och utkiksplatser. 250 bilder blev resultatet och riktigt fina bilder! Så tack för en mysig och rolig dag gumman, vi har ju redan bokat ett nästa tillfälle med annat tema :)

Men som sagt det tar på krafterna att stå framför kameran en dag och när jag kom tillbaka till Göteborg var jag helt slut. Inte blev det bättre då jag skulle ta mig till K och i stort sett hela stan hade omdirigerad kollektivtrafik! Tog nästan 1h att komma fram vilket inte påverkade humöret i rätt riktning... Men lite kvalitetstid med världens goaste tjej och allt började se så mycket ljusare ut :)

Bebisarna anlände, och ni fick på bloggen ta del av lite "direkt från festen"... :P Så himla bra kväll det blev!!

Men klockan var bortåt 05.30 innan jag och tokfulla sällskapet var hemma. Vilken han fick känna av då det var dags att gå upp! Till en början mådde jag okey, men i takt med att klockan blev mer gjorde min gårdagskväll sig påmind...:P

Mysig dag var det igår iallafall, himla mysig:) Trots vi var tokbakis var det bara så härligt att ha han brevid mig och kunna pussa på ;)

Men trött är jag fortfarande... och då ångesten över tentan växer blir tiden knappare att göra färdigt den. Skulle funnits en motivations tablett, jag hade varit storkonsument vid det här lagret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0