Då så...

Var man hemma igen... Kom precis lagom in i lägenheten tills en störtskur slog mot min fönsteruta. Skönt att slippa bli blöt! Föreläsningen var sådär, men sällskapet var bra :) Blir ingen klassfest imorn den är flyttad till nästa vecka och det är jag glad för! Hade varit tufft att skriva tenta på bakfyllan :P Längtar lite tills på torsdag för då har S bjudit mig, K och M på tjejmiddag. Räknar med god mat och god dricka ;) Till skillnad från min torftiga matvardag som oftast består av pasta, smör, knäcke och en hel del smothies...

En annan sak jag också längtar till är kvällen för då ska jag mysa i massor :) Kanske hinner jag vara lite duktig och skriva på min tenta några rader innan dess.. Ja, vi får se för nu är det soffan och Tv-n som gäller ett par timmar framöver.  

(Ps. till er som klagat på min Tv, så vill jag bara meddela att min Mammi ger mig hennes. Så nu har jag snart en STOR Tv... hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0