Helg...och layout byte

Vet att jag inte är någon rosa tjej, påpekade det starkt i början av min blogg. Men behöver ett mer vårigt/sommrigt uteseende på min blogg. Nått lite lättare ;) Och då fick det bli det här utseendet! Men nog om det...

Jag har tänkt på en sak... det var längesen jag berättade om någon rolig episod. Är det till någons besvikelse? Iallafall lite till min egna.. funderade på att berätta om när jag och K skulle ta oss från Cuba till Brasilien men kom mig inte för. Sen tänkte jag berätta om en helg i Göteborg som kan liknas med Aiga Napa men kom mig inte för att göra det heller. Eller då vi var i Sälen hade bastukvällar, ovänskap och tävlingar som gick fööör långt! Men mina fingrar styr mig inte dit, de låter mig inte skriva om det. De säger stopp och belägg.. men förhoppningsvis tids nog slutar de strejka och väljer att åter berätta anekdoter och historier. För det är faktiskt det som är roligast att skriva :)

Men kommer idag att dela med mig av 6 gyllene regler för att få en kille på fall.. Skrev dem för ett par år sen men vill också poängtera att detta inte är något jag använder mig av! men vet att de fungerar;) Så med glimten i ögat ger jag här reglerna alla tjejer lär kunna som ett rinnande vatten:P

1. Hör av dig först efter att han har hört av sig 3 ggr i rad till dig.
2. Var upptagen varannan gång han frågar om ni ska ses.
3.Fråga aldrig om vad han vill med "oss"
4.Gör slut/ Säg att du är osäker på vad du känner efter ni träffats ca 4-6 veckor. (Efter det är han fast!) 
5. Le alltid, var alltid glad. Du har nämligen världens mest bekymmerslösa liv!
6.Då ni ses ska du alltid vara gullig och han ska aldrig känna sig osäker på dig då. Däremot när ni är ifrån varandra ska du få honom att känna sig osäker... Han kommer vilja vara i ditt sällskap jämt!

Detta kan även testas vice versa.. finns nog en och annan tjej som kan trilla dit på sånt här spel... Men tänk på att spela aldrig spel med dom som ligger varmast om hjärtat. Och vilseleda är ingen fin egenskap! Nog om moraltjafs, ut och testa! Och ge gärna kommentarer på hur det gick på min blogg ;)


Go helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0