Mulen torsdag..

Men ingen ide att sura för det ;) Har betalt räkningar så här på morgonen och insett att jag inte alls har någon stark budget att shoppa för! Det är någonting att sura över :( Men men.. Har fått tag i dom där bikinitrosorna iallafall, de som skulle matcha min nya överdel :p Hittade ett par marinblå, och de funkar ihop med mina andra överdelar också, både den röda och den blårandiga, så där fixade jag det fint ;) Får se nu bara hur jag ska göra med de andra grjerna. Får bli shopping på HM och andra prisvänliga affärer för råd till utsvävningar finns inte. Får bli att stirkt hålla sig till mina måsten också.. vet ju hur illa det kan gå :S

Ikväll ska jag vara aktiv barnpassare, vilket jag är emellanåt.. bra sätt att dryga ut kassan på! Men nu på dan skulle jag vilja hitta på något riktigt kul, med vad för kul finns att hitta på en mulen torsdag? Dags att plocka fram mobilen och ringa runt lite.. vem vet blir nog kanske en shoppingtur med S :P

Delar med mig av lite bikiniminnen för att fokusera tankarna på vad som komma skall :)


Seeee yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0