Så nice...

Det blev en grymt bra valborg! Riktigt trevligt hos M, och läget på lägenheten kan inte vara bättre då man på 5 snabba ska till Park. Sen är boalkongen inte heller fel.. tydligen kan den användas till mer än bara röka på (vilket jag inte gör vill jag tillägga!) men den är riktigt bra att dricka gott på, äta gott på och allt annat:) Somliga hittade även fler användningsområden för en balkong, men det förblir preskiberat;) Tack M för din gästvänlighet, tror jag kan tala för oss alla!

Åter tack till vakternapå park, jag och K slapp de förskräckliga köerna.. like you a lot!!

Men det blev en riktigt riktigt sen natt, Jag och K sprang in i ett oväntat besök på Mcdonalds. We loove you! Fast lite kritik t T som var alltför uppe i att få napp:P Men stor eloge till E som kommit sig ut för första gången på mycket mycket länge.. verkar livsfarligt det där med samboskap, haha! Och M, dig blir vi alltid lyckliga av att se, du vet vad vi sagt -vi fixar snart modellkontrakt till dig...:P

Måste också säga att gårdagen var det mysigaste, P lagade riktigt god mat till oss.. och sen handlade vi massa skräp att svulla i medans vi såg på "Tjocka tjocka koooorrven" ett antal gånger :) Det va bakisdag av bästa slag:P

Kommentarer
Postat av: carro

kan omöjligt varit bakisdag av allra bästa söag då de fattas deltagare.. =)

2007-05-03 @ 16:57:05
Postat av: Cut

Miss you Carro...

2007-05-05 @ 14:36:55
Postat av: Cut

Å duu C... förresten la du till "allra".. av bästa slag valde jag att skriva;) Med allra framför så blir det något annat:P kraaamar

2007-05-05 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0