Söndagspromenad!

Tillbaka i Göteborg efter blixtvisit på kusten igår... härlig promenad och en otroligt massa god mat innebar den vistelsen. Idag kommer världens goaste hem, och längtar tills att få pussa på honom ikväll:) Men först ska jag och K umgås, vi ska till Skatås om en stund för en härlig promenad. Om nu K dyker upp någon gång?? Hon är ju inte den snabbaste på jorden direkt! Finns det nån mer än hon där ute som behöver 30 minuter på sig för att äta en tallrik havregrynsgröt till frulle? 

Vill så gärna shoppa nu, men har i ärlighetens namn inte hittat något som jag bara "måste ha". Finns väl en del okey grejer så som ballongkjol på Twist&Tango, en klänning på Fiorucci...  Men som sagt inga måsten. Tänkte iallafall försöka fylla min garderob med lite schyssta hoods och munkjackor inför sommaren, de är perfekta att ha på kvällarna. Eller om man vill ha lite extravärme då man åker snabb båt ;) Svea har ett gäng riktigt fina, addidas och puma likaså... så får nog investera i det:P

Finns några saker som jag bara måste ha innan sommaren, och hoppas på att hitta det i affärerna inom kort! Frågar mig ibland : Varför bor jag inte i Stockholm när utbudet där är så mycket större?? (antagligen för västkusten ligger mig absolut närmast hjärtat, men endå!)

Vad jag vill hitta i affärerna innan sommaren:

Ny väska, av den mindre sorten! (Ååå att underbara väskan jag hittade blev såld innan jag hann blinka!)
Klänning, i sådan modell och utseende att man kan ha den både på utekvällar och fika på stan.
Skor, Höga klackar... brunt skinn.
2 st blusar, söta, ljusa och kanske lite spets eller annat på. Ska funka till jeans och cityshorts.
Bikinitrosa, som ska matcha min nya rosa överdel :P

Med kläder gäller bara en regel: Det ska kännas som om dom är gjorda för just dig!   



Kommentarer
Postat av: browneyed

Har du lust att besöka min blogg, läsa novellen och lämna en kommentar? =)

2007-05-20 @ 12:51:43
URL: http://browneyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0