Tillbaka i Göteborg

Vaknade i morse med världens smärta i örat när jag svalde.. kunde inte urskilja var det var men efter 45 min väntan på akutmottagningen i Lysekil fick jag beskedet halsfluss!! Fy... vill absolut inte vara sjuk :( Men fått penicillin och ätit massa värktabletter så känns okey nu..

Men vad kan inte vara bättre när man e småsjuk och känner sig låg än ett hemmakvälls SPA? Det är i allafall vad jag har ägnat mig åt :P Tagit ett långt  aleo vera bad, gjort hårinpackning, lagt min härliga ansiktsmask från Dior (den är såå skön), filat fötterna... Sen smörjt in mig och målat naglarna, både fötter och händer men efter att ha smörjt in nagelbanden i nagelolja. Rosa färg blev det på nagelacket :) Så nu känner jag mig ren, mjuk och fin ;)

Gäller bara att forsätta kvällen i den goda andan, förut njöt jag med en kopp varm choklad, nu har jag popcorn och oliver att frossa i... Tv-kväll och sen myyyyys i massor när världens härligaste kommer hit :)

So long sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0