Bakisdag

Inte har jag kommit mig ur lägenheten på hela dagen, trots att när jag vakna var grymt sugen på att ha lite bakisdag med tjejerna. Hetsade med några telefonsamtal och tog sen en dusch, men efter duschen var jag slut! Legat i sängen och sovit i 3 h, tittat på tv, ätit oreos (mums)! Jag och H slängde ihop lite käk, men åt mest några klyftpotatisar och inte mycket mer. Nu har vi beställt kebab och tror att jag kommer få i mig betydligt mer av den maten! 
Hade riktigt kul igår :)) Blev inte så länge ute, en sväng till Park lane, men jag svek i kön till Nivå och drog hem. Riktigt onykter och tog en svartaxi!! Vilket inte gjorde min man alls glad, men som tur vad gick det bra. Vi var riktigt många hos M igår, grymt med massa nytt trevligt folk. Och M är bästa värdinnan :)))

Jag som tänkte att jag och h skulle fått packa idag, men vi har bara legat på sängen. Skrattat åt dom första smsen vi skickade till varandra, haha. Så gulligt :p


Nu ska jag slänga på mig lite kläder för vi ska ner och hämta våra kebaber :p
                               Ha en nice söndag - glöm inte att det är 
                                Sagan om ringen på tv - älskar den! 

Kommentarer
Postat av: hm

ja gud va gulligt - du menar när han fortfarande hade tjej eller? har du inget samvete?

2007-11-27 @ 10:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0