En vända till!!

Följetången fortsätter.. Ja för ni trodde väl inte att det skulle vara slut på att gå till skoaffären och byta skor!? Nänä.. Givetvis imorse när jag tog på mig de nya curlingkängorna för att gå till skolan så ser jag att dragkedjan bak på skon är sönder. Och inte blev jag irriterad - INTE ALLS. Råkade bara få ett högt röstläge just då, så högt så jag väckte några i huset kanske - Ja i allafall H.. Men nu har jag varit och fått ett nytt par som vi kontrollerade att dragkedjan var okey på, men kom just på - jag kollade inte innerfodret fodret eller tån som var paj på de andra stövlarna jag köpt. Kanske bäst att göra det nu...


Hej svej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0