Flera dagar med jobb!

Första dagen då jag vikat som slöjdlärare och det gick riktigt bra! Men hjälp vad trött man blir efter en dag med barn i åldrar 9-11 år! Får hålla fokus konstant och vara superpedagogisk för att inte allt ska bli helt upp och ner på. Speciellt i en slöjdsal där det finns hundra saker att titta, klämma, banka, undersöka, skada, och föra väsen med. Imorn ska jag vara halva dagen i musiksalen, och lär väl inte bli bättre där! Men ska bli kul att spela lite gitarr med barnen, det tycker de flesta är roligt att ha allsång :p Länge sen jag spelade nu bara, men ackorden finns väl kvar i bakhuvet och låtar finns det säkert att välja på bland böcker i musiksalen.

Min älskling är på operation idag :( Var uppe för en stund sen men då va han nyss klar och det va ett tag kvar tills uppvaknandet. Men nu ringde han precis och sa att han är hemma om ca ½ timma. Längtar efter honom... Han vill visst under alla omständigheter på handboll sen ikväll, och jag hänger väl med på det :) Får se bara hur mycket energi han egentligen har då han kommer hem :p Och i annat fall om vi blir hemma så ska det bli sjukpassning mega från min sida :)

Nu ska jag hämta lite te och sen slappa lite i soffan:) Ha en go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0