Imorgon är dagen kommen!!!

Ni minns väl vad jag skrev i sommras!!? Om Roberto Cavalli :) Ingen har väl missat att imorn släpps kollektionen! Jag som ska jobba kan inte vara på plats klockan 10 tyvärr :( Och min pojkvän är invalid för tillfället så att skicka honom på uppdrag att köpa något är inte heller ett alternativ. Får helt enkelt hoppas på att något finns kvar tills eftermiddagen då jag har tid att gå dit! Här är mina favoriter :

  
         


        

På nr 1 säger jag bara Indian! Så coool :)
Nr 2 är ju såå fin, vilken uringning, och läckert med fransarna nertill - älskar fransar!
Nr 3 - Fräscha byxor - Skön blus!
Nr 4 - Mäktig jacka..
Nr 5, 6 och 7 GGGGrymma klänningar!
Och sist men INTE minst nr 8 - En riktigt fin tub med många användningsområden! 


Får se imorn vad jag hittar :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0