Intro på B uppsats!

Idag var det intro på vår kommande B-uppsats - Mycket jobb som väntar! Jag har bestämt mig för att skriva om synen på tredje världen i läromedlen mellan 1950-1980. Är det muppigt? Men jag är ju lite muppig ;) Ska bli kul, men uppsats innebär självstudier, eget ansvar och avsättande av tid. Inget schema att följa, jag gör schemat. Riktigt skönt att flytta till någonting större nu när både jag och H kommer vara hemma en hel del på dagarna.

Ikväll är det fotboll, vilket jag skiter helt i egentligen. (laget är roligare att festa med än att titta på eller hur K?? ;) Men jag ska se matchen med tjejerna, och det ser jag fram emot. Var ju hos M förra onsdagen också, och det va riktigt mysigt :):) Nä idrott i all ära, men det den är bäst på är att få människor att vara sociala! Sen är ju aldrig OS och VM fel;p

Ska lämna pojkarna här hemma och om en timma kommer nog gulliga C och hämtar mig! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0