Koftan..

Mitt i min skoiver igår glömde jag skriva att koftan jag beställt över nätet kom igår och den blev jättebra! Är tunn ylle så den är varm också, jag som är en frusen person :) Än så länge håller de nya skorna och då har jag tillochmed tagit en promenad tillsammans med H i dom förut. Vi kollade lite färger inför målningen och har nog hittat något som blir himla bra!! :) Färg är allt!
Invigning av jul på Liseberg är idag, men kommer nog inte bli något Liseberg för oss denna helgen, pengarna är slut. Och kommer inte få tillbaka några pengar efter returerna på skorna förän måndag som det ser ut :( Så blir det med kortköp. Men har redan fått tag i lite söta julpynt att hänga i fönstret häromdagen. Ska nog ta ett foto och lägga upp på bloggen då jag hängt upp det :)

Ha en go helg nu allesammans!!

   
Skorna och min nya Koffi..


Kommentarer
Postat av: Maria W

Hej Sötnos! Nu hittade jag dig äntligen :) Snart får vi träffas och mysa i vinterrusket. Kanske ta lite fler bilder. Elias hälsar att han längtar efter dig, likaså hans mamma :)Vi hörs! (Snygg kofta och skor!)

2007-11-17 @ 19:25:05
URL: http://fotogrodan.blogg.se
Postat av: cut

Hej Goingen :) Ja, jag vill gärna träffas snart! Elias växer så det knakar och jag hänger inte med.. :) Saknar er med, men vi hörs över telefonen snart!! Kramar

2007-11-18 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0