Lysekil och farsdag

Har varit hos farmor en sväng, min mysiga gamla farmor :) Underbart väder i Lysekil idag och hade jag hunnit skulle jag velat gå en lång promenad.. Men nu ska vi snart äta middag här hemma, sen åker jag och brosan tillbaka till Göteborg. Älskar söndagkvällar, de är så sköna och lugna. Man sitter mest framför tv-n, äter något gott och tar hand om varandra.

Imorgon ska jag jobba, sen på kvällen är det ett pilatespass på SATS inbokat. Ska verkligen försöka ta mig i kragen och gå dit! Har börjat få lite ångest över att jag så sällan tränar, promenader räcker inte för att täcka ett dåligt samvete. Får väl se efter jul och när K kommer hem igen om jag fixar gymkort tillsammans med henne någonstans och blir lite mer aktiv. Är alltid lättare att träna om man har gott sällskap :)

Har ett lästips för den som är sugen på en bra bok i höstmörkret! Köpte den igår och har hittills tyckt att den riktigt imponerar! Mein lieber reichkansler (ursäktar stavningen om den inte stämmer). Den handlar om Sveriges utrikeskontakter med tysklands rikskansli under andra världskriget. Den ger en del nyvunnen kunskap, och öppnar ögonen...

Ska nog slå mig ner i soffan och läsa några rader till innan laxen är klar!
                                 KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Big M

Ja men absolut, den verkar ju verkligen jääättespännande den boken... nej tacka vet jag Solo G, mycket bilder, lite text =D

2007-11-12 @ 19:48:35
Postat av: cut

Ska för din skull försöka att lägga upp lite mer bilder på min blogg då ;) Kanske den blir mer "läsvänlig".. Allt gott :)

2007-11-12 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0