Nya stövlar idag igen :)

Fick lämna tillbaka stövlarna jag köpte igår! Happy happy :) Men blev att jag bytte dom mot ett par andra dyrare, kraftigare, coolare. Gillar dom grymt... än så länge ;) De är frächa att ha till jeans och en skön tunika eller taights och kofta. Kanske lite för kraftiga för kjol och klänning - men det beror ju alltid på! Perfekta att ha om det blir snö och slask iallafall. Provade ett par curlingkängor medans jag endå var i farten idag, och tänkte att jag investerar i sånna om ett par månader när rean är igång. Fick även på mig ett par uggs -billiga sånna, var nära på att köpa dem men de fanns bara kvar i storlek 36 och var okey men kanske lite taighta i tån.. Tyvärr skulle inga 37:or  komma in så får väl leta någon annan stans eller ge upp idén om uggsen :p

Nu ska jag återgå till mina tjejer här, vi har lite mys :) Ätit tacopaj, druckigt te och annat gott. Så mys så...

  
Mina nya pjuks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0