Sista natten i gamla lägenheten..

Imorgon flyttar vi! H har städat av en hel del i köket idag när jag var i skolan, så himla bra. Vi fick packat lite till men nu är kartongerna slut. Så får fixa fler.. att ta det sista i. Kommer bli en hel del att göra den här helgen - Några frivilliga vänner som vill komma och hjälpa till? Kom i så fall!! Imorgon förmiddag blir det första strykningen av färgen.
Tänk om några dar när vi sitter där på våningen över och njuter av en ny lägenhet som är fin och iordning. Nu kommer vi verkligen bo ihop, på riktigt riktigt - gemensam adress, gemensamt Ica-kort, konto och allt som hör där till. Det känns så himla kul det här att det pirrar i magen - Jag ska flytta ihop med min bästis! För han är den ultimata vännen. En häftig känsla det där, när man redan från första gången lägger ögonen på varandra och ser en lekamrat framför sig. Precis som när man är liten och träffar en ny kompis så tittar man på varandra, ler, tar steget fram och efter det håller man ihop. Man har bara så himla skoj tillsammans och vet med hela kroppen -Du&Jag = Vi <3 Kärlek vid första ögonkastet :))

Magen kurrar nu.. Vill ha mat men finns inget hemma! Vi kommer nog gå ut och äta senare om vi inte tar hämtmat. Käkade sushi till lunch, det var gott men jag kan aldrig äta mig så där bamsemätt på sushi, när jag väl inte är hungrig längre så tar det stopp och det är inte gott att äta fler bitar. I och för sig har jag fått i mig både klementiner och lussebullar efter det, men magen vill ha mer endå :p

Helst hade jag bara velat slappa hela kvällen, men kommer väl inte hända. Skulle vara skönt med ett bad men har fyllt badkaret med ikeakassar fyllda av tvätt. Sover nog i Sävedalen imorn så vi får tvättat, sen är frågan om det ens kommer gå att sova i ett nymålat sovrum.. Ja badet får iallafall vänta tills vi flyttat upp för där finns också badkar. Får hitta på något annat avslappnande istället.. hmm - Te kanske?

Om jag inte hinner blogga innan Söndag så önskar jag alla en supermysig FÖRSTA ADVENT!! Ät massa lussebullar och drick ännu mera glögg! (jag ska satsa på att köpa glöggmuggar i helgen om jag får tid över;)


KRAMAR!!!! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till sambolivet! :) Elias har en liten hälsning till dig på min blogg... Han pratar om dig heeela tiden :) Ha en underbar dag i flyttlådorna. Kram

2007-12-01 @ 10:24:28
URL: http://fotogrodan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0