Stövlar :)

Fullspäckad dag har det varit, jobb, skola, shopping. Nyss hemkommen med en påse från HM och en från Yoko Yap. Har köpt ett par nya stölar! De jag köpte i borjan av hösten har lite tunn sula, så jag köpte ett par svarta schyssta :p Riktigt nöjd! Alltså blev det inga uggs... men väl är det för dessa kan jag använda till så oändligt mycket mer! På HM fick jag tag i lite gulliga "undies", nice nice ;) knästrumpor och leggings. Var förbi Gina Tricot men de har fortfarande inte fått in lack taightsen vilket jag i och för sig visste, men hoppades endå på tidig leverans... Nu har jag iallafall stillat min shopping hunger och tur var det för inget packet med kläder hade kommit idag heller. Och H berättade för mig att han fått en mail som sa att den ena av tröjorna jag beställt var slut och skulle inte komma :( Blir alltså bara koftan som jag visade bild på igår som kommer hamna i min garderob.

image184
Taightsen jag väntar på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0