Aldrig telenor!

M satt i konflikt med dem förra året och hon såg med besvikna ögon på mig och K när vi hade tecknat 24 månaders abonemang med telenor. Varför lyssnade jag inte på dig M?? För fy fasen vad mina räkningar är höga, och inte kan de göra någonting för att sänka mina kostnader per månad. Nej det går inte att få fast pris, det går inte att använda erbjudanden - Ingenting går! Jag är ofrivilligt bunden till telenor i 1 år till! Jag vill inte ha med dem att göra, men de kommer fortsätta att suga ut mina pengar och det finns ingenting jag kan göra. De lovade guld och gröna skogar, möjligheterna var oändliga och det fanns ett flertal erbjudan som gick att koppla in under dessa 24 månader man hade abonemang hos dem.

MEN! Efter 3 samtal till dem nu under förmiddagen visar det sig att det är av stor betydelse vem man pratar med på telenors kundtjänst. För tydligen kunde den sista kvinnan göra något som de tidigare två inte kunde. Hon trollade fram ett fast pris som används för företag. Nu kunde jag visst få ta del av det och använda det istället för mitt nuvarande abonemang. Så 620 kronor blir min nya FASTA kostnad per månad, men då kan jag också ringa för i stort sätt hur mycket jag vill + sms:a.
En grym fördel att veta vad för utgifter man har varje månad. Och framförallt nu när jag och H ska dela på en hel del kostnader.

Nu ska jag plugga "Arbete och arbeternas utveckling"... Är osugen, men det kommer att bli en hel del plugg närmaste veckan.


Ha det bra i regnrusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0