En förmiddag..

Dags att gå upp och ta tag i dagen, men hjälp vad skönt det är att bara ligga kvar i sängen och titta på nyhetsmorgon. Har fått ett litet projekt som tar min tid, ska sticka en röd halsduk till en av H:s vänner. Har kommit en bra bit på väg, men är allt lite kvar :p Sen har jag i uppdrag att sticka en till H också, och så vill jag gärna sticka en sjal till mig själv. Så det blir mycket tid i soffan med stickorna. Den här morgonen har jag legat i sängen sett på tv och stickat medans jag väntat på att H ska vakna.

Har försökt få tag i paret som bor i lägenheten vi ska flytta in i -För JA! Vi har skrivit kontrakt på en lägenhet och ska inom snar framtid bli sambos :) Längtar... Skulle vilja komma dit en extra gång innan flytten för att kolla lite mått och annat. Men de svarar inte, så får väl ha is i magen.

Nu ska jag rota i köket efter frukost till oss... Måste bara skriva att jag fick ett sms imorse som gav mig ett stort leende - M och M har fått en son! Grattis vänner :) Ska bli så mysigt att få se den lilla killen :)


Puss på mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0