Hyra film..

Är inte omöjlig på att gå ut ikväll, har ju skrivit klart tentan! Men ska göra något som är precis lika bra, om inte bättre och det är att slappa hemma med min H. Vi ska laga middag och hyra film, mysa till det lite extra och fira att H har fått jobb! Funderar på att åka in till stan och köpa en liten present till honom, har sett en urfin farfarströja. Men vet inte riktigt om jg har pengar till det - Det väntas utgifter i framtiden :) Ja, vi får se hur jag gör - Får för omväxling skull vara den som bjuder på middagen ikväll (fast han får nog laga den som vanligt :p). Kanske ska jag ta tag i latheten och gå en promenad, gick ju 1 mil med L häromdan så har tillåtit mig själv att göra ingenting - vilket jag gör som oftast. Sprang förbi frisören igen, men var fullt i folk där inne så någon tid idag verkade det inte som det fanns. Är väl iofs roligare att köpa en tröja till H i sånna fall, så bara bra att jag sparade in på hundralapparna.

Imorgon är det fredag igen, och det är sjukt hur fort veckorna går! Vilket är skönt, för då går det fort tills K kommer hem, tills det blir jul och en massa andra roliga saker som väntar i framtiden ;)

Nu ska jag koka en kopp te, sen överväga den där promenaden...


Kramizz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0