Inredarsurf om sovrum..

Sitter på nätet och lallar runt efter sånt som skulle passa den nya lägenheten. Hittat några saker som känns aktuella. Och överväger hur vi ska måla sovrummet... jag vill ha rosa, en gammeldags rosa bakom sängen och övriga rummet i ljus ljus rosa. H har gått med på det, men jag fann precis en tapet som är i ungefär de kulörer jag tänkt. Funderde över om det kanske är roligare med lite liv än bara en och samma färg??
 

Å andra sidan påminner tapeten en del om den vi kommer ha i lilla hallen, fast den är i guldfärg där... Och jag vet inte om jag tröttnat lite på mönstrade tapeter, om inte annat - Kommer tröttna. Ja, i vilket fall så stämmer ju färgen med vad jag tänkt, hmm.. hyfsat :P Sen kommer vi till sängstomme, H har sett ut en riktigt cool. Men visst är det läckert med stommen under:
 Jaja, "been there done that".. Haft en liknande stomme för några år sen, så dags för nytt. Och den H vill ha är riktigt snygg... så det blir nog bra :) Ska va riktigt nöjd över att jag har en kille med stil :P


Får surfa vidare.. bloggen hålls uppdaterad om vad jag hittar, ser, tänker, grubblar och funderar över!! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0