Något stort!

Det slog mig i helgen - Jag ska faktiskt bli sambo, och det är stort! Har mest funderat på hur vi ska ha det, hur vi ska möblera, måla och ja allt sånt..
Inte tänkte jag på det förra veckan då jag och H kom till Partillebohallen och de sa: -"H med sambo" i kassan där vi skulle gå in. Inte har jag heller tänkt på det då vi diskuterat hur vi ska lägga upp ekonomin och betala våra räkningar. För det har hela tiden känts som världens mest naturliga grej, som om jag varit inställd på att flytta ihop med H långt innan han första gången tog upp det. Men igår och idag har jag med blandade känslor insett - Jag flyttar ihop med min kille och det är STORT! Jag ger vika för en del av min frihet, men å andra sidan får jag dela ett hem med den jag älskar. Jag kommer i större utsträckning behöva ta hänsyn, men jag kommer också ha någon att dela besluten med. Jag kommer inte kunna ockupera min lägenhet hur som helst, men jag kommer alltid att ha någon som väntar eller någon att vänta på...
Även om det är lite läskigt så kommer det här att bli något av det häftigaste jag gjort, det är en riktigt otrolig känlsa när man tycker så mycket om någon. När man låtit personen se ens svagaste sidor och ens sämsta, och den fortfarande finns kvar. Min H är så stabil och trygg när jag är pladdrig och velig, upptrissad och orolig så finns han där och är helt grym :)
 
Om bara den här sista tiden kunde gå riktigt fort nu innan flytten, för jag längtar vansinnigt mycket! Kommer bli mysigt att det inte är långt till jul heller då vi flyttar ihop. Det är ju den härligaste tiden på året! Och då kan vi julpynta och mysa till lägenheten alldeles extra mycket, ha lussebak och göra julgodis :)





Med ett leende på läpparna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0