Shoppalala

Det har jag gjort idag! Yes yes..:) Var på Samskolan på morgonen, sen drog jag in till stan och började med Zara, där jag köpte en T-shirt och en kofta -superfina. Köpte en topp på Topshop ;) en skjorta på HM, och en urfin superomantisk ballongkjol på Monki + en till kofta :) Är riktigt nöjd! Ska bli så kul att få ha på sig de nya plaggen, så jag längtar efter att få använda dem! Va tillbaka på Sam nu i eftermiddags, men det var bara en lektion så det gick fort. Tänkte kila in och klippa mig hos min grymma frisör som jag hittat på gatan jag bor, men hon va upptagen hela dagen :( Och jag som alltid vill klippa mig på spontana infall vägrade att boka en tid tills imorgon... så får se när jag blir klippt.

Ikväll väntar plugg.. eventuellt en promenad med L vid 17-tiden först. Skulle va riktigt nice om vi kunde klämma in det för va längesen vi sågs. Och har massa att berätta om :) Stooora saker på gång ;) Happy :) :)




Bamsekramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0